Regulamin
Strona 1 z 1
Regulamin
1. Login musi się składać z imienia i nazwiska twojej postaci. Nie może to być jednocześnie imię i nazwisko osób sławnych, książkowych czy filmowych za wyjątkiem kanonicznych bohaterów serialu One Tree Hill. Należy również pamiętać, że Tree Hill znajduje się na terenie USA, a co za tym idzie imię i nazwisko powinno być pochodzenia anglojęzycznego.
2. Avatar ma przedstawiać twarz twojej postaci i być w formacie 150x200. W przypadku braku możliwości dopasowania zdjęcia do tegoż formatu, należy przesłać prywatną wiadomość z linkiem do danego zdjęcia do jednej z administratorek, która dopasuje je do wymogów forum. Mniejsze i większe avatary nie będą akceptowane.
3. Grę na forum można rozpocząć po zaakceptowaniu przez administratora karty postaci - odbywa się to na zasadzie zablokowania tematu i dodaniu do grup. Wtedy otwierają się także wszystkie możliwości forum
4. Akcja toczy się w Stanach Zjednoczonych i dlatego uprasza się o zachowanie panujących tam realiów.
5. Jest to gra typu PBF dlatego nie można grać w jednym miejscu, nie opuściwszy drugiego. Bilokacja jest możliwa, ale jedynie za pozwoleniem administratora.
6. Post musi składać się z minimum sześciu zdań (złożonych, nie przesadnie prostych) wyłączając dialogi. To nie dużo, jednakże jeśli wiesz, że nie dasz rady tyle napisać, nie rejestruj się - chcemy utrzymać poziom forum.
7. Dozwolone jest pisanie w I i III osobie liczby pojedynczej, z zachowaniem następującej zasady: myśli powinny być pisanie kursywą, a dialogi pogrubieniem, gdyż sprawia to, że posty są bardziej przejrzyste.
8. Pisanie scen erotycznych jest dozwolone, jednakże prosimy o zachowanie umiaru - forum dzielimy z różnymi osobami, w różnym wieku czy o różnych przekonaniach i ze względu na nich uprasza się o używanie opcji spoiler.
9. Zabrania się umieszczania treści rasistowskich, nazistowskich lub w jakikolwiek inny sposób obrażający użytkowników.
10. Nie tolerujemy spamu w żadnym jego wymiarze. Do wymiany buttonami zostanie przeznaczony specjalny temat, ale będzie się to odbywało jedynie za porozumieniem obu stron.
11. Dozwolona nieusprawiedliwiona nieobecność to dwa tygodnie, tydzień w przypadku postaci kanonicznej. Dłuższe, niż ten okres czasu, należy zgłaszać w specjalnie wyznaczonym temacie. W przypadku nie zastosowania się do tej zasady, postacie kanoniczne ulegają przejęciu po trzech tygodnie, postacie niekanoniczne otrzymają ostrzeżenie po trzech tygodniach, a po dwóch miesiącach ich konta ulegną kasacji.
12. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
2. Avatar ma przedstawiać twarz twojej postaci i być w formacie 150x200. W przypadku braku możliwości dopasowania zdjęcia do tegoż formatu, należy przesłać prywatną wiadomość z linkiem do danego zdjęcia do jednej z administratorek, która dopasuje je do wymogów forum. Mniejsze i większe avatary nie będą akceptowane.
3. Grę na forum można rozpocząć po zaakceptowaniu przez administratora karty postaci - odbywa się to na zasadzie zablokowania tematu i dodaniu do grup. Wtedy otwierają się także wszystkie możliwości forum
4. Akcja toczy się w Stanach Zjednoczonych i dlatego uprasza się o zachowanie panujących tam realiów.
5. Jest to gra typu PBF dlatego nie można grać w jednym miejscu, nie opuściwszy drugiego. Bilokacja jest możliwa, ale jedynie za pozwoleniem administratora.
6. Post musi składać się z minimum sześciu zdań (złożonych, nie przesadnie prostych) wyłączając dialogi. To nie dużo, jednakże jeśli wiesz, że nie dasz rady tyle napisać, nie rejestruj się - chcemy utrzymać poziom forum.
7. Dozwolone jest pisanie w I i III osobie liczby pojedynczej, z zachowaniem następującej zasady: myśli powinny być pisanie kursywą, a dialogi pogrubieniem, gdyż sprawia to, że posty są bardziej przejrzyste.
8. Pisanie scen erotycznych jest dozwolone, jednakże prosimy o zachowanie umiaru - forum dzielimy z różnymi osobami, w różnym wieku czy o różnych przekonaniach i ze względu na nich uprasza się o używanie opcji spoiler.
9. Zabrania się umieszczania treści rasistowskich, nazistowskich lub w jakikolwiek inny sposób obrażający użytkowników.
10. Nie tolerujemy spamu w żadnym jego wymiarze. Do wymiany buttonami zostanie przeznaczony specjalny temat, ale będzie się to odbywało jedynie za porozumieniem obu stron.
11. Dozwolona nieusprawiedliwiona nieobecność to dwa tygodnie, tydzień w przypadku postaci kanonicznej. Dłuższe, niż ten okres czasu, należy zgłaszać w specjalnie wyznaczonym temacie. W przypadku nie zastosowania się do tej zasady, postacie kanoniczne ulegają przejęciu po trzech tygodnie, postacie niekanoniczne otrzymają ostrzeżenie po trzech tygodniach, a po dwóch miesiącach ich konta ulegną kasacji.
12. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
Mistrz Gry- Liczba postów : 77
Data dołącznia : 24/05/2010
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|